| 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol | |
|
+5Kunyao karmanero Nordhoff MENTON txaume 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
txaume
Nombre de missatges : 106 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Ds Maig 09, 2009 3:03 pm | |
| Bé companys, suposo que ja és hora de posar-hi fil a l'agulla.
Aquest matí he anat a veure els d'Ecovi, una empresa de vins del poble, ens feran unes ampolles "apanyades" de "morapio" del penedès personalitzades al mòdic preu d'aprox. 1,90 - 2,00 € per ampolla. El tema és que el celler pot modificar el texte de l'etiqueta, i en lloc de posar-hi la marca i posariem lo de 3a. trobada de VW Vintage, etc...
Jo l'he dit de fer unes 50 ó 60 ampolles, o sigui que si són 60 ens surt per uns 120 €urets.
El "morapio", tot i ser baratet, té bona pinta, és un merlot-cabernet sauvignon amb 6 mesos de criança en roure, ara per dinar el tastarem, ja us diré el què.
He pensat de fer 60 ampolles perque en sobrin i poder-ne regalar als col.laboradors, si és que n'hi han...
Pel tema esmorçar s'apanyaran com l'any passat els de l'ajuntament i el forn.
He de veure al Sergi de Vice-versa, també als de lafurgo.net i tornaré a tirar la canya als de la VW de Vic.
Haurieu de parlar amb Campercar, Autorenart i qui se us acudeixi !!!
S'accepten propostes !!
Salut ! | |
|
| |
MENTON
Nombre de missatges : 242 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 20, 2009 1:05 am | |
| UNS PENJO UNA PROPOSTA DE CARTELLS PER LA VINTAGE EN FARE MES..... DEMA FARE UNS CUANTS MES | |
|
| |
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 20, 2009 12:13 pm | |
| Voto pel tercer cartell. És el més vintage. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 20, 2009 3:39 pm | |
| a mi tambe m'ha agrada mes el 3 aquesta nit el millorare | |
|
| |
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dj Maig 21, 2009 8:41 pm | |
| a mi també em mola més el tercer | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dg Maig 24, 2009 1:10 pm | |
| correu especial per la vintage lavintagevw@hotmail.com el farem servir exclusivament per la trobada envieu un e-mail i us respondre amb la contrasenya per poguer entrar salut i a pencar!! | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dg Maig 24, 2009 7:28 pm | |
| Hola a mi també m'agrada més el tercer, de totes maneres crec que l'Ernest té algo preparat, aquesta nit hem de parlar, ja veurem.
Com que la Web està "out" he publicat un blog de la vintage, a veure si us agrada.
http://vwvintagefolgueroles.blogspot.com/
Podeu deixar-hi comentaris i fer-lo correr.
Salut ! | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 27, 2009 12:10 am | |
| bones noticies a data d'avui tenim força sponsors per la nostre vintage.
tenim per una banda: l'ajuntament i el forn sant jordi que ens paguen l'esmorzar
i per una altre banda tenim: A campercar,campermovil,bbt,la furgo.net,viceversa,autorenart,el chapista del mariano(ara no recordo el nom del taller) tots ells aportan 50 euros,suman un total de 350 euros
tambe tenim el suport de la revista supervwmagazine que ens fa un preu molt bo per publicar a tota pagina el anunci de la trobada aixi com donarnos unes revistes i tal per possar a les bosses.
falta per confirmar els germann autoparts,generalwagen,acm i jo provaria amb la gent de kafer i els d'andorra,kad o no se que,podrien caure 250 euros mes fen un total de 600 euros amb els que cubririem una bona part de despesses.
tambe hem fet feina a lora de fer contactes.hem parlat amb el pau casas,que ens ha dit que ens pasara una llista de possibles vintage que potser vindrien,son gent de tota la vida i que no han vingut avans a la vintage,aixi que benvingut sigui la aportacio.(pot ser be dijous a parc valles) ell esta força motivat!!! be aixo es tot per ara salut i força cec! | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 27, 2009 1:33 am | |
| M'han enviat la mostra de l'etiqueta del "morapio", només falta posar-hi Folgueroles, ja els ho he dit. Per cert, no serà Cabernet Sauvignon, serà Merlot-Cavernet Sauvignon a 2€ l'ampolla. N'he demanat 60, espero que no farem curt, ja que solen venir 35 - 40 cotxes entre vintage i moderns. Les que sobrin he pensat regalar-les als sponsors com a detallet i la resta ja ens les fotarem en una costellada. Salut ! | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 27, 2009 8:36 am | |
| PERFECTE TXAUME!! aqui teniu el cartell provisional casi casi acabat,a l'espera de que els sponsors que falten confirmin la seva col-laboracio el logo del club he possat aquest per que no en tinc cap mes,paseume mes logos siusplau salut | |
|
| |
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 27, 2009 2:57 pm | |
| Encara podem tenir un parell de patrocinadors més. Jo he parlat amb les meves sòcies i, com que l'aportació és molt econòmica ens farem patrocinadors també Entorn Legal Advocats.
Menton, et passo el logo nostre en un .gif al teu mail per que el puguis posar. Demà dijous parlo amb l'Enric de General Wagen. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Maig 27, 2009 3:23 pm | |
| ok sergi resto a l'espera del boines salut!! | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dt Jun 02, 2009 1:30 am | |
| Ja tinc fet l'adhesiu Llocs on dormir : Campings : - Camping el Pont, Vilanova de Sau : http://www.campingelpont.com/ -Camping La Vall, Taradell : http://www.campinglavall.com/ - Camping Rupit : http://www.rupit.com/cat/index.htm Hotels : -Hotel NH Ciutat de Vic :http://www.nh-hoteles.es/nh/es/hoteles/espana/vic/nh-ciutat-de-vic.html - Hotel Can Pamplona, Vic : http://www.canpamplona.com/ -Hotel J. Balmes , Vic : http://www.hoteljbalmes.com/ | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dt Jun 02, 2009 8:35 am | |
| gracies txaume li fare arribar al gavatxos el tema allotjament | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Jun 03, 2009 12:12 am | |
| fa pachoca he? encara falta un sponsor..... | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Jun 03, 2009 11:58 am | |
| El problema de tenir tants patrocinadors és que la gent esperarà una macroconcentració amb moltes activitats i on tot sigui gratis. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dc Jun 03, 2009 3:39 pm | |
| fantastic!!! si realment pensen aixo,es que estem anant per el bon cami. no se cuans serem,pero se que som els unics que fem una vintage a tot el pais y que aixo s'ha de cuidar i potenciar,qui sap,pot ser l'any que be hi han osties per patrocinar la vintage i amb la pasta que demanaren la podrem fer gratuita!!! pero a hores d'ara encara ens queda molta feina per fer. salut | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dj Jun 04, 2009 12:36 am | |
| be companys aqui teniu el cartell definitiu que anunciara a tothom la nostre ja classica vintage espero que us agradi salut | |
|
| |
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dj Jun 04, 2009 1:17 am | |
| a m i molt. és totalment vintage
I tants patrocinadors????? Lo que indiqueu en els posts anteriors serà així... encara que per variar, participarem els de sempre... No crec que a hores d'ara no tingui la repercussió esperada. Fixeu-vos en el Bug Spain. per més que ho intenten, veurem la resposta de la gent. Au! | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dj Jun 04, 2009 8:42 am | |
| be....anem be......si penseu aixo,segons vosaltres seria millor no fer la trobada no? ho sento pero la trobada es fara siguem 10 o siguem 100. som uns cuants,que encara que no ho sembli ens ho estem currant per que aixi sigui.trucant,visitant a les botigues i fen desde fa un mes contactes d'allo mes intens amb els aficionats vw vintage del pais,pau casas,marbres,renart.....etc el que tinc molt clar es que jo i d'altres d'aquest club,pensem que aquesta trobada es pot potenciar i millorar per tal de anar creixent amb nombre de participants,pero si les d'entrada, es fan les coses sense ganes i amb el pesimisme que alguns del club us caracteritza,no farem res de res i mes valdria plantejarse el fet de continuar com a club i deixar-ho correr. jo soc dels que pensa que nomes que vingui 1 sols cotxe mes que la darrera vintage ja aura estac justificat la currada. au!! | |
|
| |
Kunyao
Nombre de missatges : 1081 Localización : Illes Fiyi Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dj Jun 04, 2009 11:56 am | |
| Estem en el món per a passar-ho bé !!!
No ens hem de marcar cap objectiu en quant a quantitat, simplement fer-ho tan bé com sigui possible i divertir-nos fent-ho. | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dv Jun 05, 2009 12:54 am | |
| Menton company, em sembla que ningú no vol tirar res per terra, i molt menys ningú dels que participa al Flavio.
Jo tinc plena confiança en que aquest any, si no hi ha una setmana sencera de mal temps en ple mes de juliol, cosa que estadísticament és molt difícil, suposo que serem bastants més participants a la Vintage que els anys anteriors.
L'experiència dels anys anteriors ens ha de servir no només per posar-hi ganes, sinó per fer les coses cada cop millor. I aquest any s'estan fent millor. Primer de tot perquè es va començar a pensar i treballar en el projecte molts mesos enrere, per exemple en un primer moment se sospesava la possibilitat de fer la trobada de dos dies entre Tona i Folgueroles. Pensant en diversos pros i contres es va canviar la data habitual. Després s'ha fet el que no havíem fet anteriorment: repartir-nos el parlar amb diversos possibles col.·laboradors i patrocinadors.
I queda feina per fer, com per exemple intentar trobar i motivar a gent que te VW vintage i no s'han acostat mai per Folgueroles perquè no han volgut o perquè ni tan sols sabien que es feia la trobada. M'agradaria veure per Folgueroles al Mabres, a algú de Campercar, a la família Renart, a l'Enric Gomés. També al Xavi Molero, als Morera o a l'Oriola o a molta gent que ni coneixem i que potser són a la llista meravellosa del Pau Casas. Hem de fer córrer la veu i que la gent tingui ganes de venir a una trobada diferent i que les "joies de la corona" llueixin més que mai. S'han fet contactes també amb gent de la Catalunya Nord. Podem insistir-hi i fins i tot, enviar-los informació a través del Thierry (per expemple un flyer amb un mapa que els digués que Folgueroles és a 150 km. de Perpinyà, fins i tot amb indicacions en francès que jo podria traduir).
Podriem plantejar-nos coses diferents aprofitant el canvi de data:
Per exemple, malgrat que la trobada sigui només d'un dia, si algú vol estar ja pels voltants el dia abans muntar una "night cruise".
Una altra per exemple, donat que farà bon temps i que es fa de nit molt tard, no acabar la trobada a les cinc de la tarda i potser pensar en alguna altra cosa per després de dinar. Ja se que la major part de la gent després de dinar ja toca el dos, però potser n'hi hauria que es quedarien fins les set o les vuit.
Una altra cosa que crec que podriem fer diferent és que els propis participants votessin els premis i no ser només el Jaume i jo qui haguessim d'escollir. Al mateix temps podem donar-hi voltes a trobar categoríes de votació diferents, per no repetir els premis sempre (per exemple Luciano i Penalva són dos fixes indiscutibles que ja han guanyat premis en les dues edicions anteriors i que tornaran a repetir sens dubte).
Fins aqui arribo avui mentre vosaltres sou al Parc Vallès segurament donant-hi voltes també a l'assumpte. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dv Jun 05, 2009 1:48 am | |
| aixi m'ha agrada!!! aquest es el ambient que cal i no caure amb pesimismes o realismes segons es miri gran part de lo que comentas ja esta fet o pensat,menys lo de fer acabar la trobada mes tard,lo demes esta en marxa. començan alb els contactes amb el thierry,que el varem fer aquest cap de setmana,no tan sols amb ell si no que mes d'un frances va preguntar i se li va explicar. uns quans marxaren dissabte al mitgdia a taradell al camping la vall on pasarem la tarda ala picina i despres un cop dutxats,al vespre donarem una volta amb els cotxes (encara per decidir a on) i acabarem sopant tots junts,siguen 2 ó 20. marbres,renart..etc ja estan avisats,i pensa una cosa,a hessichs tambe podem fer gota malaya a tots aquells que vinguin de les espanyas..... com veus la cosa rutlla i aquest cap de setmana queda enllestir 4 "flecos" i començarem a anunciar-ho per tot arreu salut i bona nit | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Ds Jun 06, 2009 7:54 pm | |
| Els fulls d'inscripció ja estan redactats (versió en català i en espanyol). Demà els portaré a l'antena per si voleu fer alguna modificació. | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dg Jun 21, 2009 11:40 pm | |
| Aquest cap de setmana he acabat un full informatiu que, juntament amb el programa i el full d'inscripció enviaré a clubs i persones de les que tinc les dades.
Per cert, alguna noticia sobre el llistat del Pau Casas ?? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol | |
| |
|
| |
| 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol | |
|