Ets un crack, cunyao !!!! Molt bones les fotos, si en voleu més passeu per http://www.osona.com Han penjat un petit reportage amb 40 fotos.
Per cert avui he parlat amb el de la tele, m'ha dit que el reportatge de la vintage l'emetran demà i que hem trucarà demà passat per passar-me una copia.
També hem sortit al 9nou d'ahir a la contraportada :
Salut !!!!
txaume
Nombre de missatges : 106 Registration date : 05/10/2008
Demà vaig a osona tv a buscar el reportatge, hem fan un DVD amb el reportatge que van emetre i tot el que van filmar, quan pugui el "ripejaré" i ho penjaré.
Salut !!
Editat per darrera vegada per txaume el Dl Jul 27, 2009 1:26 am, editat 1 cop en total
doctor maligno
Nombre de missatges : 45 Age : 56 Localización : cunit Registration date : 22/10/2008
Això és una tornada amb força. Tot gràcies a posar la web a les samarretes de H.O.
txaume
Nombre de missatges : 106 Registration date : 05/10/2008
Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dt Ago 04, 2009 9:26 am
Jo me'n vaig de vacances, aquí us deixo això :
La veritat es que els de la tele la van cagar bastant ( si us fixeu posa 4a. trobada en lloc de 3a,.."Wolsvagen"...sense comentaris ), encara que al Josep també se li va una mica l'olla ... i això que n'hi he tret un tros
Si us sembla bé ho penjeu a Piel de Toro, que jo no hi seré en 15 dies.
Salut !!
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
Assumpte: Re: 3a. VW Vintage Folgueroles 19 Juliol Dt Ago 04, 2009 10:28 am
Això de WOLSVAGEN és impagable.
Ho haureim d'enviar al APM o algun altre programa de pífies.