gra-gra-cies a a a to-to-tots. Me'n a-a-ale-le-le-gro que us a-a-a-gradi la no-no-no-va ima-ma-matge de la la la web.
Disculpeu, es que estava mirant l'avatar del Menton i m'estava alterant els nervis...
Sincerament, és una pàgina una mica de nyigui-nyoguis perquè, la veritat, no en tinc ni flowers. De tota manera, no ha quedat malament del tot i no tenim res que envejar a les dels altres clubs, penyes, grups etc...
Al final, he hagut de fer una botonera nova perquè no hi havia manera de treura la musiqueta i crec que, després del desig d'anar a Wolfsburg algun cop a la vida, era un dels somnis de la gent del CEC.
Si us plau! S'accepten suggeriments. Diueu tot allò que canviarieu o tot allò que sigui millorable. Penseu que el fet de que la faci jo (no he trobat després dels anys a ningú que vulgués fer-se càrrec o simplement donar-me un cop de mà) no vol dir que no sigui vostra. La web és del CEC. I crec que una bona imatge web, fa molt.
Si teniu idees per fer-la més atractiva o per explicar coses que interessin la gent, doncs dieu-ho.
Penseu que nosaltres, per regla general, no portem gorretes de beisbol de gairell, no anem tatuats, ni ens deixem patilles, ni fem gestos extranys amb els ditets, ni semblem mafiosos chicanos d'una peli del Tarantino que es el que sembla que "mola mazo" ara en aquest mundillo... som gent normaleta i potser haurem de buscar altres coses que interessin la gent.
Penseu! Participeu! i si no, doncs ja sabeu la filosofia del club... que cadascú foti el que li roti! Cap problema!
Salut!