THE FLAVIO NEWS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

THE FLAVIO NEWS

QUÈ VOLS SABER? EN FLAVIO ÉS AQUI PER A INFORMAR-TE

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

BUGSPAIN D'ALCAÑIZ

+4
MENTON
COMMENDATORE
txaume
Nordhoff
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
karmanero

karmanero

Nombre de missatges : 170
Registration date : 06/10/2008

BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 1:10 pm

Nordhoff, tens raó en quan a la mobilització del nombre de vehicles... No és fàcil moure a part de la penya espanyola dels VW, però dona la sensació que manca alguna cosa.... No sé, potser és la fredor de les fotos en quan al paratge que el rodeja.
Veient el piel de toro, moltes felicitacions però m'extranya que la organització no hagi dit encara ni mú. Si més no, jo no la he trobat.
Suposo que estan fent balanç del acte i veient si poden anunciar un nou BG'10.

Cunyao, eflexionaré sobre lo del clavell encara que a lo millor et sorprenc i acompanyo amb vestit de "faralaes"

Encara estic KO però tan bon punt em recuperi, passo per Park a saludar-vos.
Tornar a dalt Ir abajo
txaume

txaume

Nombre de missatges : 106
Registration date : 05/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 10, 2009 1:05 am

Cita :
Hola chicos!!!

Por fin os dedicamos unas líneas. La verad es que hemos llegado de Alcañiz esta misma mañana (desembarcábamos en Palma a la s 6.30h de la mañana) después de haber dejado el escenario del evento medianamente decente para qeu se pueda continuar la rutina diaria en Motorland.

Quiero daros las gracias de parte de Lluis, Joana y toda la gente de la organización. Sabemos que habéis hecho un esfuerzo grande para asistir y esperamos que el evento haya sido del agrado de la mayoría. Sabemos también que hay fallos y que tenemos que corregirlos, por lo que os pido que si tenéis sugerencias que hacer no dudeis en enviarlas a info@bugspain.com para ver si somos capaces de conseguir que el evento se asiente y os deje buen sabor de boca en venideras ocasiones.

Lo dicho: MUCHAS GRACIAS!!

Això deia en Rolando a les 16:45, sembla ser que hi haurà segona edició.

Per cert, algú anirà a Tossa ? Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff

Nombre de missatges : 246

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 10, 2009 2:21 pm

txaume escrigué:

Per cert, algú anirà a Tossa ? Twisted Evil

Tossa ? Què és Tossa ?
Tornar a dalt Ir abajo
Ernest

Ernest

Nombre de missatges : 39

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 11, 2009 3:56 pm

Nois, les fotos ja són a la web...
Són 480. He hagut de fer una selecció perquè sumant les del Kunyao i les meves n'hi havia més de 900!
Per cert, felicitats Kunyao perquè la majoria són d'una qualitat impressionant!
Au, salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.brazzersnetwork.com/
karmanero

karmanero

Nombre de missatges : 170

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 11, 2009 7:23 pm

personalment, per a mi, Tossa està massa a prop d'andorrra i em ve mes de gust, Buf, potser l'any que vé.
Prefereixo anar a algunes que s'organitzin més enllà com per exemple la de ANDORRA que trobo que se'm fa més llevadora i em vem divertir molt. Caldriem "implicar" a la penya perquè en fossim molts del CEC!

I repeteixo que el cap de setmana del vint setembre (el prper cap de setmana) hi ha una concentració de cotxes clàssics tipus Vic, Malgrat, Sabadell... a Les Franqueses, i que nosaltres anirem. Em sembla que l'any passat el Commendatore va anar perquè està al costat de casa seva.
Ja ho sé. Vaig prometre penjar informació, però és que encara no la tinc. Problemes tècnics amb el hotm@il de qui me les té que passar.
De memòria: dia 20 de setembre a Les Franqueses
Preu: 10 € (per cotxe???) i entra una botifarrada per esmorzar.
Hi ha rua i després van a dinar a un restaurant on em sembla que inscripció + dinar era de 30/35 €

Anirem perquè la parenta em diu que li fa gràcia i la organitza un company de la feina....
Miraré de posar la informació en un post apart
salutacions

PT: avui, per no voler anar a Cap d?Agde, ens hem tirat 6 HORES passejant amb el KG. Ens hem fet part del vallès, bages, osona i barcelonès.
Salutti

Editat per darrera vegada per karmanero el Dt Set 15, 2009 11:24 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
txaume

txaume

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 13, 2009 10:25 pm

Bugspain split cruising... Twisted Evil

Tornar a dalt Ir abajo
Ernest

Ernest

Nombre de missatges : 39

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 13, 2009 11:13 pm

Mu bueno!
Fins i tot surto guapo!!!!
Per cert, com que us agradaba tant quan sonava música a la web del CEC, he tornat a posar-ne, aquest cop del grup preferit del Txaume...
Espero que us agradi...

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.brazzersnetwork.com/
MENTON

MENTON

Nombre de missatges : 242

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 8:47 pm

el video esta molt chulo nen!!!
nomes ens hi faltava haver tingut devant al calvo(ja saveu qui no?) i anant fotenli collejas!!! jejejejeje
salut i força cec!!
Tornar a dalt Ir abajo
doctor maligno

doctor maligno

Nombre de missatges : 45
Registration date : 22/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 10:15 pm

SI NO FUERA POR VOSOTROS... ME LOS VENDIA TODOS Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
txaume

txaume

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 20, 2009 11:45 pm

Una coseta més seria...

Tornar a dalt Ir abajo
doctor maligno

doctor maligno

Nombre de missatges : 45
Registration date : 22/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 21, 2009 9:52 pm

jo...si el video es bueno la musica es BRUTAAAAAAAALLLLLL affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: BUGSPAIN D'ALCAÑIZ   BUGSPAIN D'ALCAÑIZ - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

BUGSPAIN D'ALCAÑIZ
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2