THE FLAVIO NEWS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

THE FLAVIO NEWS

QUÈ VOLS SABER? EN FLAVIO ÉS AQUI PER A INFORMAR-TE
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 UN MES AL LOCAL?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
MENTON

MENTON


Nombre de missatges : 242
Registration date : 05/10/2008

UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitimeDt Oct 14, 2008 8:55 pm

a la concentracio de menton varem coneixe l'andrea,un chaval de roma que ens va explicar que a la tardor vindria a viure a barcelona per tal d'acabar els seus estudis.
avui m'ha trucat i m'ha comentat que a finals de novembre vindra amb la seva t2 i que es trova que el tema parquing esta molt fotut a barcelona (car) i que si sabia d'algun lloc mes economic per tal de aparcar la seva furgo.
ell nomes vol un lloc on deixarla i agafarla de tant en tant ja que a barcelona no li fa falta.
li he comentat lo del local i que aqui a terrassa les places de parquing son mes economiques
a ell no li importaria`paguar els 70 euros al mes per deixar la furgo al local.
es bon tiu,i crec que si paga 70 euros al mes fins l'estiu,que es cuan tornara a roma,podriem deixarli el lloc i recaudar un calerons extres que ens anirien molt be de cara les arques de ACME.
no se penseu-vos i em dieu algo
vindra el novembre a l' antena a coneixer la resta de penya del CEC!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: Re: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitimeDt Oct 14, 2008 11:48 pm

En quant a la gent del local de l'ACME sempre hem mantingut una política restrictiva, perquè hem considerat que donades les circumstàncies del local calia que existís una total confiança entre les persones que poden entrar i sortir. L'Andrea per molt bon nano que sigui, ara per ara és un desconegut per a gairebé tots nosaltres. Crec que caldria conèixer-lo bé abans de dir sí o no.
Aquesta és la meva opinió. No obstant, caldrà fer el que decideixi la majoria.
Tornar a dalt Ir abajo
MENTON

MENTON


Nombre de missatges : 242
Registration date : 05/10/2008

UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: Re: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitimeDc Oct 15, 2008 12:10 am

ok sergi,aveure que diuen els demes,cap problema si dieu que no,ja que el meu cunyat te una plaça lliure i segurament per 50 euros li llogara,ell viu a sevilla aixi que no la fa servir.
tens rao que es un desconegut,pero es un aficionat als vw com nosaltres i que fins i tot fa coses com nosaltres,(van anar amb una colla a mataro desde roma amb avio per veure les t1)y que de fet va ser ell amb els seus colegues que van vindre a saludarnos al nostre campament a menton i es veian bona penya!! no se...
salut
Tornar a dalt Ir abajo
Ernest

Ernest


Nombre de missatges : 39
Age : 59
Localización : En algún lloc sobre Alemanya
Registration date : 05/10/2008

UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: Re: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitimeDc Oct 15, 2008 12:11 am

A veure...
Estic d'acord amb el Sergi, però també és veritat que la pasta ens aniria bé, oi?
No sé, parlem-ne. Quedem amb ell i a veure què tal, quina impressió ens dóna...
De tota manera potser en aquest tema no val el que decideixi la majoria. Sols que un de l'ACME no hi estigués d'acord no seria bo tirar-ho endavant...
Au, salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.brazzersnetwork.com/
MENTON

MENTON


Nombre de missatges : 242
Registration date : 05/10/2008

UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: Re: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitimeDc Oct 15, 2008 12:20 am

nomes que un digui que no,pues no, cap problema.
el coneixereu el 1er diumenge de mes ja que m'ha trucat en principi per saber cuan quedavem i si hi havia alguna trovada al novembre.
salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Kunyao

Kunyao


Nombre de missatges : 1081
Localización : Illes Fiyi
Registration date : 05/10/2008

UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: Re: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitimeDc Oct 15, 2008 9:12 am

Si tenim dubtes, sempre podem posar condicions. Controlant l’accés, per exemple. Que avisi amb temps quan vulgui treure la furgo (seran poques vegades en 6 mesos). La clau la te en Menton.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





UN MES AL LOCAL? Empty
MissatgeAssumpte: Re: UN MES AL LOCAL?   UN MES AL LOCAL? I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
UN MES AL LOCAL?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» NETEJA DEL LOCAL?
» ENQUESTA NETEJA LOCAL
» Link L'Antonia canvía de local (FOTOS para bajar)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
THE FLAVIO NEWS :: THE FLAVIO FORUM :: ACME-
Canviar a: