THE FLAVIO NEWS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

THE FLAVIO NEWS

QUÈ VOLS SABER? EN FLAVIO ÉS AQUI PER A INFORMAR-TE
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 preu de KG descapotable del 58

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDl Oct 27, 2008 2:33 am

Jo també podria demanar el mateix? El meu és un nº de xassís encara més baix....
No bounce


http://www.kglowlightregistry.com/index.php?action=listingview&listingID=256
Tornar a dalt Ir abajo
MENTON

MENTON


Nombre de missatges : 242
Registration date : 05/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:41 pm

sembla ser la unitat que tenien al automuseum de wolfsburg,nomes per aixo ja es deu tractar d'una unitat "especial"i per aixo aquest preu,suposso.
salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDl Oct 27, 2008 5:36 pm

Per demanar pots demanar el que vulguis, una altra cosa és trobar algú disposat a pagar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDl Oct 27, 2008 6:06 pm

Per cert Penalva, he estat mirant la web del Lowlight Registry i he vist que el teu estava al llistat però no hi havies posat informació sobre la història del cotxe. A veure si ho inclous també, perquè és foça curiosa, a l'alçada de moltes altres que figuren al llistat.
La veritat és que gairebé tots els nostres cotxes tenen alguna bona història al darrere en els seus més de 50 anys de vida.
Tornar a dalt Ir abajo
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDt Oct 28, 2008 12:40 am

Nordhoff: tinc un problema.... que el meu nivell d'anglès deixa molt que desitjar...
Fa uns anys vaig pendre la decissió de passar de apendre l'idioma i ara em trobo MOLT LIMITAT.
però que hi farem.... per això vaig posar el peu de pàgina que sorry però no spiko ingliss

salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDt Oct 28, 2008 12:55 pm

Home si el problema és només aquest, cal comptar amb els amics. Si em passes el text que hi voldries posar, jo te'l puc traduir i el poses.
Tornar a dalt Ir abajo
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitimeDc Oct 29, 2008 11:58 pm

buf que has dit....
jo m'enrotllo molt, eh?

Gràcies però de moment deixo tal com està ja que tampoc crec que hi hagi masses visites
Però t'agafo la paraula.
gràcies amic!!! ets un sunny
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





preu de KG descapotable del 58 Empty
MissatgeAssumpte: Re: preu de KG descapotable del 58   preu de KG descapotable del 58 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
preu de KG descapotable del 58
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
THE FLAVIO NEWS :: THE FLAVIO FORUM :: ACTUALITAT.NET-
Canviar a: