Sergi.B.
Nombre de missatges : 2 Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Buscador de Benzineras més barates!! Dt Oct 28, 2008 2:24 pm | |
| CRISIS Aquí teníu un link amb els millors preus de la benzina a tot arreu...Salut a tothom! Berta. http://oficinavirtual.mityc.es/carburantes/index.aspx | |
|
MENTON
Nombre de missatges : 242 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: Buscador de Benzineras més barates!! Dt Oct 28, 2008 4:31 pm | |
| merci berta!!! aixo es anira molt be!!! salut | |
|
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: Buscador de Benzineras més barates!! Dt Oct 28, 2008 5:17 pm | |
| Molt bó, la llàstima és que per omplir el dipòsit al millor preu ens haurem d'anar a Moià o a Calaf. A mi no em surt pas a compte. | |
|
txaume
Nombre de missatges : 106 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: Buscador de Benzineras més barates!! Dc Oct 29, 2008 12:25 am | |
| Ull amb la gasofa barata !! De posar una gasolina tipus Repsol o Total, per dir-ne dues de "marca", a posar-ne d'aquestes de la gasolinera del "súper" molt més barata, et gasta el cotxe 2 ó 3 litres més als 100 Km. A més a una noia que conec de Gurb que té un Megane diesel, va cascar bomba de gasoil, entre altres coses, al desmuntar el cotxe al taller, el motor estava ple d'una mena de llot, segons l'hi van dir era de lo "bò" que és el gasoil aquest tant barat. Jo ho tinc clar, tivo de Repsol, que la Visa ja m'hi fa un 1% de descompte. Salut ! | |
|
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: Buscador de Benzineras més barates!! Dc Oct 29, 2008 11:55 pm | |
| crec que si sou del RACC, també et fan descomptes. I crec que són acumulatius.... En tot cas, anar a Moià o Calaf... la gent fa bestieses per estalviar-se un cèntim o ja no us enrecordeu de les cues que es feien quan la gasofa s'apujava una peseta, les cues que es montaven I fixeu-vos que són les betzines de BONAREA (ex AREA DE GUISSONA) les més barates... Ara sabem perquè el Felip i la Noemí estalvien!!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Buscador de Benzineras més barates!! | |
| |
|