THE FLAVIO NEWS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

THE FLAVIO NEWS

QUÈ VOLS SABER? EN FLAVIO ÉS AQUI PER A INFORMAR-TE
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Aquells dies en que els nostres trastets es van posar malaltons (i que recordem amb nostàlgia)

Ir abajo 
AutorMissatge
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

Aquells dies en que els nostres trastets es van posar malaltons (i que recordem amb nostàlgia) Empty
MissatgeAssumpte: Aquells dies en que els nostres trastets es van posar malaltons (i que recordem amb nostàlgia)   Aquells dies en que els nostres trastets es van posar malaltons (i que recordem amb nostàlgia) I_icon_minitimeDc Nov 05, 2008 1:20 am

Ja vaig comentar en alguna ocasió que seria divertit de recordar algunes situacions que hem patit alguns dels foreros.
Ningú està lliure de culpa. Que jo recordi, tots hem estat víctimes de la llei de Murphy
Inicio la meva experiència amb el primer dia de mini-vacances a 18 Km del punt de sortida.
Era un dia de juliol en que vàrem haver de ser remolcats dues vegades el mateix dia!!!
Anims i que tots col.laborin amb la seva experience

Aquells dies en que els nostres trastets es van posar malaltons (i que recordem amb nostàlgia) Furgox10
Tornar a dalt Ir abajo
 
Aquells dies en que els nostres trastets es van posar malaltons (i que recordem amb nostàlgia)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 6 DIES SENSE MISSATGES

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
THE FLAVIO NEWS :: THE FLAVIO FORUM :: OFF TOPIC-
Canviar a: