| FOLGUEROLES 09 | |
|
+3COMMENDATORE Nordhoff MENTON 7 participantes |
Autor | Missatge |
---|
MENTON
Nombre de missatges : 242 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: FOLGUEROLES 09 Dg Oct 05, 2008 5:12 pm | |
| La trovada vintage del CEC! La que sera la 3era edicio s'ha de converir en un referent si mes no a la nostra terra,ja que tenim el medis i contactes necesaris per tal de que axi sigui pemquem una mica?
Editat per darrera vegada per MENTON el Dl Oct 06, 2008 3:35 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Oct 06, 2008 2:38 pm | |
| Menton, podries trucar al teu amic en Grundmann per que vingués. | |
|
| |
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Oct 06, 2008 2:39 pm | |
| Per cert, jo diria que el poble de Mossèn Cinto (i d'en Jaume Angrill) es diu Folgueroles. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Oct 06, 2008 3:38 pm | |
| | |
|
| |
COMMENDATORE
Nombre de missatges : 17 Registration date : 05/10/2008
| |
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 8 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Oct 06, 2008 8:17 pm | |
| tens rao!!! jejeje | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Oct 06, 2008 11:57 pm | |
| programa folgueroles 09
dissabte
de 16 a 17 inscripcions a folgueroles
17:30 sortida direccio a tona a visitar la maqueta de tren al repetidor
20:30 arribada i acomodacio al camping de taradell,bungalows,tendas,fregonetas....(buscar hotel)
21:30 sopar i gresca al camping (pensar com fer ballaruca)
diumenge
de 9 a 10 inscripcions a folgueroles
de 9 a 11:30 exposicio de vw a la plaça
a les 12:00 sortida del roadboock fins al restaurant fen una ruta (pensar en una ruta)
de 13:30 a 16:00 dinar i entrega de premis
a les 17:00 finalitza la trobada
que? com ho veieu!! | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dc Oct 08, 2008 12:37 am | |
| La pensada de fer la trobada de dos dies no és dolenta, però depenent de les dates triades (abril o primers de maig) potser fer camping a Taradell serà una mica fred per les furgos | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dc Nov 12, 2008 5:33 pm | |
| De cara a enviar informació personalitzada al màxim de persones possibles, seria bo de recuperar el llistat de dades dels inscrits de les edicions del 2007 i del 2008.
Txaume: Tens tu aquests llistats?
Vull començar un llistat de vehicles i propietaris per poder fer aquests enviaments personalitzats i que així es pugui augmentar el nombre d'assistents el 2009. De moment el llistat només compta amb les dades dels dos contactes que vam fer a la trobada d'Andorra, però seria bo d'augmentar-lo de tres maneres (de moment):
1.- Fer més contactes el dia del 25è aniversari dels amics 2.- Llistat d'assistents a les edicions anteriors de Folgueroles 3.- Llistat de cotxes del Pau Casas | |
|
| |
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dc Nov 12, 2008 10:24 pm | |
| primer de tot caldria marcar date, no? Ull amb F1, ponts de l'ú de maig, santes montserrats...... i altres possibles concentracions mítiques que si bé no ens haurien de condicionar, no tenir-les en compte podrien afecatr el nombre de participants
N proposo caps de setmana perquè no tinc cap calendari 2009 a mà.
Miro i penjo un altre resposta (a veure si atrapo al Menton) | |
|
| |
txaume
Nombre de missatges : 106 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dc Nov 12, 2008 11:56 pm | |
| Hola companys !
Ja tenim data, serà el 3-4 d'abril, avui m'han trucat de l'ajuntament i despres de parlar amb el menton i el "cunyao" hem decidit aquest dia, ja que els altres queien pel pont de l'1 de maig i el diumenge 10 de maig hi ha Formula 1.
Vaig anar al camping de Taradell a veure què tal i, a part de que hi han molt pocs bungalows, surtia tant o més car que anar d'hotel.
Total que miran per internet he trobat un parell d'hotels a Tona. Avui he trucat a en Jaume, l'amic de l'ajuntament de Tona que monta la trobada, i hem quedat que m'acompanyarà un dia d'aquests als hotels a veure si "s'estiren".
Llavors el programa quedaria igual, però en lloc de Taradell seria a Tona.
Els hotels : http://www.hotelaloha.com/ http://www.4carreteres.com/
Per cert, Sergi, la llista jo no la tinc.
Aneu pensant en "col.laboradors" i sponsors, que si no se'ns dispara el pressupost !!
Salut ! | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dj Nov 13, 2008 12:15 am | |
| Sergi, t'he enviat un SMS amb l'adreça del Sr. Oriola.
Li vaig prometre que li enviariem el programa, ja que ell no fa servir internet.
Salut ! | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dj Nov 13, 2008 12:53 am | |
| Rebut ja el SMS. Demà inclouré les dades de l'Oriola al fitxer.
El que em dius de que no tens les dades dels participants dels altres anys resulta preocupant. Qui té el llistat? L'Ernest? | |
|
| |
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Nov 17, 2008 11:48 pm | |
| Txaume, Menton i Cuñao... heu tingut en compte que aquests dies són. 1.- primer diumenge de mes a l'antena 2.- a més a més, aniversari del Club (tant se val... l'any passat ja no es va celebrar...) 3.- aquest any va coincidir amb les dates de El Campello (encara que si ja fixem data, se'n haurà de buscar un altre pels nostres companys de la mediterrània....) de fet, aquest any no em toca per lo que podeu dir.... I A TÚ QUE T'IMPORTA!!!!! | |
|
| |
Kunyao
Nombre de missatges : 1081 Localización : Illes Fiyi Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dt Nov 18, 2008 9:23 pm | |
| Podríem fer un mix Folgueroles/Aniversari, o traslladar l’aniversari. El Campello “la estan peinando” 21-22 de març sembla el més probable. Inauguració de curs 2009 ! Ja estaves tatxat de la llista. Ni se te ocurra acercarte | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dg Nov 23, 2008 3:35 pm | |
| Bé, companys, l'hotel s'estira una mica, ens fa el 25% de dte.
Com que encara no tenen les tarifes el preu exacte el sabrem la setmana que vé, seran aprox. 55€ per persona la mitja pensió, o sigui, sopar dormir i esmorzar.
M'ha dit que si volem festeta se'ns dispararà el preu, de totes maneres m'ho contarà.
Tindrem parking tancat per tots els cotxes.
Penso que el preu està bastant bé, demà haig de trucar a la regidora de l'ajuntament de Tona per demanar-li la plaça per fer la trobada del dissabte a la tarda, o un altre espai en cas de que estigués ocupada.
Què us sembla ? | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Nov 24, 2008 1:01 am | |
| | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Nov 24, 2008 1:32 pm | |
| Si anem a fer la trobada de dissabte a Tona, li haurem de canviar el nom a la concentració, i en comptes de dir-li Vintage de Folgueroles hauria de ser Vintage d'Osona. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dl Nov 24, 2008 4:33 pm | |
| me fixat que posses 55 leuros per cap,es una mica car no? si sumem despres el diumenge la broma es pot anar a 200 euros l'inscripcio!!!! tenim que buscar algo mes economic salut | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dt Nov 25, 2008 3:02 am | |
| Busqui, busqui... jo no ho he trobat. Penso que un bon sopar i dormir d'hotel + esmorzar de bon matí per 55 € per barba està força bé. Ja sé que no està bé comparar, però a Barna pel 25 aniversari tenien una "oferta especial" d'un hotel per passar la nit al mòdic preu de 90 "leuros" per barba. Si tinguéssim la sort de trobar patrocinadors que ens financiessin el sopar de dissabte o el dinar de diumenge, llavors si que pots cobrar un preu "competitiu", sempre he dit que ens falten patrocinadors, si no com creieu que oferien els d'Andorra tot allò per tan sols 40 € ? Els demés ho trobeu car ? Hem de "baixar" la qualitat del diumenge i anar-nos de càtering de 15 ó 20 € per barba ? Crec que no. Què hi ha crisi i no vindrà ni déu ? Dons ho fem com sempre de 1 dia i menys feina, que ja ho tenim per mà i esperem que vinguin temps millors... Avui he parlat amb la regidora de Tona, cap problema per deixar els cotxes a la plaça, hem quedat per veure'ns el dia 6 a la trobada per acavar de perfilar el tema. Ja ho havia pensat lo del nom, suposo que si es fa així s'haurà de dir VW Vintage d'Osona, encara que podriem ser més agosarats i dir-li VW Vintage Catalana, així ens curariem en salut jejeje !! Per cert, l'hotel : http://www.hotelaloha.com/01.php?lang=cat Salut ! | |
|
| |
Nordhoff
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dt Nov 25, 2008 12:50 pm | |
| Molt bé Txaume, estàs fent una gran feina d'organització parlant amb tota aquesta gent de la zona. Als altres ens és difícil de poder-te ajudar en aquest moment perquè ens cau bastant lluny i en dies feiners no hi ha possibilitat de desplaçar-se a parlar amb ningú. De tota manera crec que ens hem d'implicar directament i ajudar-te. Jo com a fan del vintage he de ser el primer, de manera que si el dia 6 has de parlar amb la regidora de Tona jo em comprometo a acompanyar-te i donar-te un cop de mà.
Respecte dels preus de la trobada, els 55 euros per sopar i dormir a l'hotel no està malament, sobretot perquè l'hotel te força bona pinta almenys al seu web. El problema està en que tot suma i, tal com ja va assenyalar el Josep, el cap de setmana ens sortirà per 200 euros per parella (sense nens) i això pica.
Una possibilitat és de fer el mateix respecte a dissabte i diumenge, però tal com fan els amics, donar la possibilitat d'inscriure's a les activitats però sense sopars ni hotels a qui no en vulgui, per que si algú es vol buscar la vida en plan més barat ho pugui fer.
El tema patrocinadors també s'haurà de moure, i en això ens hem d'implicar tots, i no pas només en Txaume. Quins patrocinadors ??? En primer lloc s'ha de parlar amb gent del món VW, però tampoc no hi ha massa on anar a picar: Campercar, Auto Renart, General Wagen. (Potser alguna casa d'assegurances de clàssics tipus Masa o Classic Cover). És difícil i, a més, els temps de crisi fan que la gent encara tingui menys ganes de col·laborar desinteressadament. Potser els podríem oferir que, a canvi d'algun ajut puguin muntar paradeta, però això potser tampoc no ho troben interessant. Seria bo de poder anar a vendre's una mica amb una mena de dossier sobre el què ja s'ha fet en les dues edicions anteriors, el lloc tan maco, la gent que vindrà, els cotxes que vindran, etc. A més, suposo que per muntar una paradeta de tipus "comercial" s'hauria de comentar també amb l'Ajuntament, no fos cas de que aparegués la policia municipal a posar-los una multa.
De tota aquesta gent que he esmentat, a la que caldrà que tothom afegeixi altres noms que se li acudeixin, jo puc parlar amb l'Enric Gomés de General Wagen, amb el que tinc bon rotllo des de fa anys i tinc a només 10 kilòmetres de casa.
Apart dels patrocinadors de l'entorn VW clàssic, quins altres podem tenir ? Potser els ajuntaments de Tona i de Folgueroles poden fer alguna cosa. Folgueroles ja ens dóna un esmorzar. Potser Tona pot donar-nos alguna mena d'aperitiu o de berenar. Hi ha alguna associació de comerciants de Tona?
Apa, poseu idees o comentaris. | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dc Nov 26, 2008 2:46 am | |
| Bé companys, m'acava d'arribar un mail de l'hotel :
Bon dia, Referent a la conversa de diumenge el preu especial per la trobada de cotxes el mes d'abril és de 59€ per persona + iva en règim de mitja pensió (aigua i vi inclòs). La sala per reunir-se després serà sense càrrecperò no inclou ball i la hora de tancar s'ha de fixar amb l'hotel. Al moment de reservar es demanarà una transferencia a compte o bé un número de targeta de crédit per garantitzar la reserva. Rebi una cordial salutació, SIGRID www.hotelaloha.com
Com veieu pujarà una mica més, cagun tot !!
Avui he parlat amb el Menton i miraré un altre hotel de Vic a veure què tal, ja que interessa que ens garanteixin parking privat pels cotxes, a Tona hi ha un altre hotel que està a la mateixa gasolinera on quedem a vegades ( 4 Carreteres ) és més barat però has de deixar el cotxe allà a fora i sense vigilància, la veritat que no fa gota de gràcia.
A Vic hi han 3 hotels amb parking, espero poder-los veure entre divendres i diumenge, també ens podriem plantejar, com deia el Menton, de només dormir a l'hotel i anar a sopar a un altre lloc, a veure si tot surt una mica més ajustat.
Espero tenir-ho tot per el dia 6 a la trobada de Tona i entre tots poder-ho acavar de concretar.
O.K. Sergi quedem per veure'ns amb al regidora.
Com diria el borratxo malparit del bigoti (Amb accent texà) : " ...Estaaamos trabajando en ello... "
Salut. | |
|
| |
MENTON
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 Dv Nov 28, 2008 4:37 pm | |
| atencio!!! cambi de dates de la trovada EL CAP DE SETMANA DEL 19 DE JULIOL!! salut | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: FOLGUEROLES 09 | |
| |
|
| |
| FOLGUEROLES 09 | |
|