THE FLAVIO NEWS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

THE FLAVIO NEWS

QUÈ VOLS SABER? EN FLAVIO ÉS AQUI PER A INFORMAR-TE
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitimeDj Gen 08, 2009 1:20 am

Com alguns de vosaltres ja sabreu, fa uns mesos vaig adquirir cinc pneumàtics originals de la tenda Cocker Tyres de USA.
Aproftant que estava de vacances, vaig aprofitar per portar-lo al mecànic perquè fes el canvi però...... un cop montats, el cotxe està massa rebaixat de suspensió i les rodes em toquen al pas de roda quan giro un angle no més de 45º.

Hem mirat de aixecar el vehicle però el pressupost se'm dispara i lo que era un simple maquillatge, es converteix en una reparació que em costa masses diners per aquest moments. A més, el fet que la roda de recanvi no em càpiga al maleter, em fa sospitar que igual aquestes no són les rodes que li corresponen.

Com a més són diagonals i no m'acava de convèncer això de que la conducció perds control a les corves, hem optat per tornar a montar les rodes que ja portava i més endavant, miraré de trobar-ne unes de banda blanca però radials i que s'ajustin a les especificacions (que las busqui el mecànic)

perdoenu aquest rotllo però és que és per comunicar-vos, de forma preferent, que les posaré a la VENDA.
No crec que tingui problemes en vendre-les per un preu competitu (una mica mésde lo que em van costar perquè vui aixugar el cost de treure-posar-treure-posar de les que portava.

El preu encara no l'he decidit (fins no saber el cost de mecànic) però rondarà els 175 € per roda (total 875 €).
Si se les queda algú del club, les deixaré una mica més barates. Per suposat que estan super-noves (no han sortit del garatge. I cal indicar que ja no estan segellades i embalades com venien, obviament.... per lo que és un altre contratemps ja que ocupen el doble de lo que ho feien i el mecànic té interès en desfer-se'n.

Ja sabeu. Contacteu amb mi en el cas de estar interessats abans de "que me las quiten de las manos..."
Lo més segur és que la setmana vinent les posaré al "mercadillo" de Piel de Toro (ja hi ha algun forero que es tà per Badalona que m'està perseguint per conèixer el preu final però no el vui donar fins no saber el cost). També prefereixo que es quedin al club sempre i quan hi hagi algú interessat (que espero que sí)

Espero que algú del club vegi aquest post ja que darrerament no és que brillin massa les aportacions a través del Flavio

Endavant CEC!!

Un parell de fotos de com quedava el cotxe

vista genèrica. No em negareu que no quedava de vici????
VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Bandablanca1fn7

i una de més a prop perquè es vegi el detall de la referència

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Bandablanca2iq2
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: Re: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitimeDj Gen 08, 2009 2:44 pm

Ostres noi, ja saps que a mi m'interessen, i molt. El problema és el preu i el finançament de la compra, que ara, tot just passat les festes de Nadal és bastant problemàtic. De totes formes m'agradaria parlar-ho amb tu. Et trucaré.

Per un altre cantó (forum tècnic), m'estranya que tinguis aquest problemes amb les rodes perquè en principi la mida 5.60-15 és la bona. Potser és que tens el cotxe rebaixat ? Has parlat amb algun altre dels que vau fer la compra conjunta si ho ha posat i ha tingut algun problema ? Question
Tornar a dalt Ir abajo
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: Re: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitimeDj Gen 08, 2009 9:22 pm

Hey Nordhoff,
Quan em va passar vaig trucar al Pau Casas qui em va dir el mateix que tú. Que eren les que li corresponien. Que no entenia el fet que no m'entresin als pasos de roda i molt menys en el portapaquets.
Però et juro que toquen (disposo de fotos on queda demostrat) De fet, ja em toquen les altres (les anteriors però menys....)

I el fet que sigui amb tècnica bias ply (diagonal) no m'apasiona....

Si és el preu, encara no sé el preu final fins no sabeer lo que em cobrarà el mecànic però tampoc pretenc fer-me ric amb la seva venda (i menys amb un company del club) El únic és no perdre diners...... Altre cosa serà si és un extrany del foro que llavors a lo millor sí que pico.... Ja veurem

No sé. Parlem-ne de tot plegat però si realment són el teu deliri, no to pensis massa que més fàcil no ho tindràs......
Tornar a dalt Ir abajo
doctor maligno

doctor maligno


Nombre de missatges : 45
Age : 55
Localización : cunit
Registration date : 22/10/2008

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: Re: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitimeDv Gen 09, 2009 11:51 pm

corta la aleta por ande roze y ya esta ...que sus lo hay que dici to affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: Re: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitimeDg Gen 11, 2009 1:45 am

Pneumàtics adjudicats !! cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: Re: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitimeDc Gen 14, 2009 12:48 am

Els pneumàtics ja són a cal mecànic que me'ls ha de posar. Probablement aquesta mateixa setmana ja seran a l'oval Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone Empty
MissatgeAssumpte: Re: VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone   VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Super VW nº 30 ja a la venda
» Escarabat del 67 en venda
» EL BRASILER A LA VENDA!!!!
» UN CONEGUT NOSTRE ÉS EN VENDA...
» OVAL I JUDSON EN VENDA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
THE FLAVIO NEWS :: THE FLAVIO FORUM :: PROJECTES-
Canviar a: