Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: El nou look de l'oval Dv Gen 16, 2009 1:10 am | |
| Gràcies a que no li anaven be els nous pneumàtics amb banda blanca al karmann del company Josep Maria Penalva ara el meu ovalillo gaudeix de sabates noves (i jo estic com un nen amb sabates noves) Us poso una foto de com ha quedat. La foto no és gaire bona perquè està feta amb el mòbil dins del taller mecànic, però us podreu fer una idea. Miraré a veure si el cap de setmana li el puc treure i fer-li unes quantes fotos més amb la càmera. | |
|
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval Dv Gen 16, 2009 1:57 am | |
| repeteixo...... QUÈ CABRÓNNNNN!!!!
Que el gaudeixis. Mira que era maco el teu oval però ara té una elegància. A veure aquestes fotos de qualitat que ja tardes.....
FELICITATS!!!
em deus unes birres | |
|
MENTON
Nombre de missatges : 242 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval Ds Gen 17, 2009 3:07 am | |
| gracies a que el penalva no ha possat les rodes i que si que ho fet el sergi,el jimmy tindra sabates noves en breu!!!les que ha tret el sergi del seu oval!!!! com ja et vaig dir....IMPRESSIONANT!!!! | |
|
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval Dg Gen 18, 2009 9:41 pm | |
| Avui finalment he anat a fer-li unes quantes bones fotos al cotxe. Us en poso un parell a veure què us sembla. Per cert, que mentre estava fent les fotos he començat a parlar amb un vei del carrer que ja coneixia de vista perquè te un garatge ple de vespes i lambretes dels 50es als 70es. Potser encara acabarem amb una vespa primavera al nostre garatge perquè el veí en qüestió es te ara dues per vendre i a la Natacha li tiren molt les vespes antigues. | |
|
Kunyao
Nombre de missatges : 1081 Localización : Illes Fiyi Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval Dl Gen 19, 2009 2:24 am | |
| Aparteu les criatures Hessisch Oldendorf !!! De categoria “che” | |
|
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval Dt Gen 20, 2009 1:28 am | |
| Sergi, m'acabo de repensar i vui que em tornis els pneumàtics....
Se siente!!!! | |
|
doctor maligno
Nombre de missatges : 45 Age : 56 Localización : cunit Registration date : 22/10/2008
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval Ds Feb 14, 2009 12:20 am | |
| SERGI SI QUIERES UNA PRIMAVERA YO VENDO UNA TODA RESTAURADA,DIME ALGO... | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El nou look de l'oval | |
| |
|