Caramba, sóc capaç de fer dues coses alhora!
L'hi diré a la Loli i no em creurà.
Quan Pedro va obrir el rellotge (primera vegada), ja sabia com i per que funcionava (ell). Un artista.
El dificil va ser muntar l'agulla (per dintre) en el centre i que res fregués ... tela marinera.
Els diferents espirals de nylon del rellotge, ralenteixen les voltes de l'espiral metàl·lica sense fi connectada al cable directament, fins a convertir-les en Km. (aprox.)
El camp magnètic que mou l'agulla és super sensible, solament girant la punta del cable (modo prueba) amb el dit reacciona a l'instant. Vaig comprovar la velocitat amb el GPS, ja de tornada, i ara és exacta.
Pedro estava molt satisfet per que sap el que costa. I jo si no ho veig no ho crec !
Pedro també va canviar el guardapolvo esquerre, que estava esquerdat i perdia gotes de valvulina.
Pedro va aconseguir obrir el maleter (estava travat), treure la guantera de cartró, fixar el mecanisme amb la guantera fora, reblant de nou el mecanisme, però reforçant-lo amb unes grans arandelas per la part interior.
Quan Pedro va agafar les gomes de les finestres per a canviar-les, li vaig dir que ho deixés per a un altre dia, jo estava molt cansat... de mirar... i aprendre... (Alguna cosa més si vaig fer)
Moltes gràcies Pedro !