| DVD de la Vintage | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
txaume
Nombre de missatges : 106 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: DVD de la Vintage Dl Oct 05, 2009 9:03 am | |
| Us podeu baixar el DVD de la Vintage aquí : http://www.megaupload.com/?d=6RF63KA5
A veure que us sembla.
Salut ! | |
|
| |
Kunyao
Nombre de missatges : 1081 Localización : Illes Fiyi Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dt Oct 06, 2009 11:03 am | |
| Ja tinc fet el DVD i en el reproductor de la tele funciona perfectament.
Un bon recopilatori.
Molt bon treball Jaume.
¿El propòsit és fer còpies de cara a la convocatória del Folgue 2010? | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dc Oct 07, 2009 1:37 am | |
| Si, bàsicament fer còpies i enviar-les a tots els participants de la vintage, es un detallet que ningú s'espera, ja que no es va dir res de fer un DVD. Hauriem de contar a quanta gent se li ha d'enviar i quantes copies s'han de fer, a més de fer-li una portada ben guapa, a veure que pot costar tot plegat entre CD, caràtula i envio.
A més aprofitem per dir que pujin a l'antena, etc...
A veure si m'hi acabo de posar i faig una mica de pressupost, van venir uns 45 cotxes, hauriem de fer uns 50 DVDs, si en sobra algun sempre el podem regalar a qui ens sembli. | |
|
| |
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dc Oct 07, 2009 12:09 pm | |
| Jo tinc el llistat i les adreces de la gent que va venir a la Vintage. Ja m'encarregaré dels enviaments. Ara, cal comptar que entre els DVD, les caràtules, els sobres (que haurien de ser de bombolles) i els segells, això pujarà una pasta. Tenim diners encara del pressupost de la Vintage ???? | |
|
| |
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dc Oct 07, 2009 9:31 pm | |
| Jo també me l'he descarregat però a diferència del Cunyao, no puc veure'l. Si més no, des del mateix PC. cal convertir-lo a algun`tipus es pecial de fitxer?
podries explicar els passos a seguir per poder-lo visionar? | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dj Oct 08, 2009 2:09 am | |
| Karmanero, l'arxiu és una imatge de DVD (.iso), l'has de grabar en un DVD per poder-lo veure.
De moment he demanat pressupost aquí :
http://www.jpwebsystems.com/duplicacion-cd/personalizacion-dvd-120mm.php
Segons diuen 50 DVD verges personalitzats amb la caràtula típica de DVD sortirien aproximadament a 2.78 € + IVA, però els he demanat pressupost per anar sobre segur.
Els DVD serien impresos però a la caràtula li tindriem que posar el full nosaltres, mirar que costa fer 50 fulls, que hem sembla que son dinA4, els sobres i l'envio.
Suposo que a la gent que se li hauria d'enviar serien uns 30 ó 35, entre la gent del club ens els donem en mà.
Segons l'assassí hi habia bastanta pasta.
Salut ! | |
|
| |
karmanero
Nombre de missatges : 170 Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dj Oct 08, 2009 8:22 pm | |
| Txaume: és el segon que vaig fer. Copiar el arxiu en un DVD i al menys, en el meu aparell de lectors de DVD's, no em funciona. Hem mirat de pasar de iso a un altre sistema sense éxit. m'hauré d'esperar a rebre el que m'envii el club CEC! ji, ji, ji... | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dv Oct 09, 2009 1:48 am | |
| KArmanero, si fas servir el Nero per grabar el DVD has d'anar a "copiar disco" i seleccionar "imágen de disco o proyecto guardado", si no ja te'l portaré. Ja m'han enviat el pressupost, bastant més barat al tractar-se de DVD verges : Sergi, podries mirar a quanta gent se li hauria d'enviar, jo miraré aquí a correus que costaria l'envio. Algú sap on comprar sobres d'aquests de bombolletes bé de preu ? També s'hauria de mirar de fer les 50 caràtules que sortissin bé de preu. Què us sembla ? Serem el primer club VW en produir DVDs propis ! | |
|
| |
Nordhoff
Nombre de missatges : 246 Localización : Despatx de direcció Registration date : 06/10/2008
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dt Oct 13, 2009 7:05 pm | |
| Avui he repassat el llistat de la gent que va anar a la Vintage i s'hauran de fer 31 enviaments per correu si es compten els assistents que no són històrics del club més algun membre del club al que no veiem massa sovint. | |
|
| |
txaume
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Ds Oct 31, 2009 2:54 pm | |
| Ja tenim els DVDs, ahir al matí van arrivar. Completaré el DVD amb algun altre video i presentació de fotos. Només faltarà que l'Ernest faci les caràtules i gravar-los. Amb en Josep Lluís hem pensat d'enviar-los junt amb una felicitació de Nadal al desembre. Què us sembla ? Salut !! | |
|
| |
karmanero
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage Dc Jun 02, 2010 12:35 am | |
| TXAUME!!!!! Felicitats pel DVD!!!!
Una passada... la música molt encertada i la imatge del menú, la millor tria... je, je, je...
Enhorabona! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: DVD de la Vintage | |
| |
|
| |
| DVD de la Vintage | |
|